Zajęcia zdrowy kręgosłup polecane są dla osób zmagającymi się z bólami kręgosłupa w różnych odcinkach. Wzmacniają mięśnie grzbietu, brzucha i pośladków. Poprawiają stabilizację centralną. Podczas zajęć stosuję specjalistycznie dobrane zestawy ćwiczeń, które mają za zadanie dodatkowo rozciągnąć i rozluźnić wybrane partie mięśni, a tym samym zmniejszyć dolegliwości bólowe. Są to również zajęcia służące jako profilaktyka bólu kręgosłupa, przeciwdziałanie powstawaniu zmian zwyrodnieniowych oraz budowanie prawidłowej postawy ciała.

Zajęcia są dla każdego, bez względu na płeć, wiek czy poziom aktywności fizycznej. Szczególnie polecane są osobom, które dużo czasu spędzają w pozycji siedzącej lub nie mogą korzystać z innych form dbania o kręgosłup, np. basenu.

Jeśli chcesz wzmocnić swoje ciało, rozluźnić się, odprężyć oraz zrelaksować umysł - ZAPRASZAM!

Zajęcia odbywają sie w 3-5 osobowych grupach (istnieje również możliwość prowadzenia zajęć dla 2 osób).

26 marca 2024
PhysioKobido fizjoterapia estetyczna to koncepcja, która opiera się na połączeniu fizjoterapii ciała i twarzy. Ten rodzaj terapii to połączenie japońskich masaży, masażu twarzy Kobido, modelowania i rehabilitacji twarzy, terapii punktów
26 marca 2024
  KOBIDO UP inaczej naturalny lifting twarzy. Polega na wykonaniu głębokiego masażu twarzy, szyi i dekoltu. Składa się ze złożonych technik manualnych, które intensywnie stymulują skórę. To bardzo kompleksowa forma masażu,
28 lutego 2023
  Moja pasja do pływania zaczęła się wiele lat temu. Postanowiłam się rozwijać i doskonaliłam swoje umiejętności pod okiem instruktora pływania. Następnie wiele godzin spędzonych na pływalni, dyscyplina, zaangażowanie i włożenie
22 lutego 2023
Przez ostatnich kilka tygodni razem z fizjoterapeutą Remigiuszem Mieczko prowadziłam w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Łagiewnikach badania fizjoterapeutyczne. Miały one na celu wykrycie wczesnych wad postawy, asymetrii
04 lutego 2023
Terapia wad postawy dla dzieci z różnego rodzaju problemami, ograniczonym zakresem ruchów w stawach, powstałych asymetrii oraz nieprawidłowości napięcia mieśniowego. Stosuję techniki rozluźniania mięśniowo-powięziowego, ćwiczenia korekcji, autokorekcji i stabilizacji, odpowiednio
03 lutego 2023

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.

Fizjo-Clinic

03 lutego 2023